اکتیوکلینرز به انجمن تجارت الکترونیک تهران‌ پیوست

شرکت اکتیوکلیترز که در زمینه سرویس خشکشویی آنلاین فعال می‌کند، به عضویت انجمن درآمد. اردشیر مصلح مدیرعامل اکتیوکلینرز، نماینده این مجموعه در انجمن تجارت الکترونیک تهران است.

مصلح درباره هدف از شکل‌گیری و توسعه این کسب و کار با بیان اینکه برند اکتیو برای ایجاد ارتباط بهتر با مشتریان و حضور پررنگ‌تر در بازار آنلاین، تصمیم به توسعه یک سوپر اپلیکیشن تخصصی در حوزه پاکیزگی گرفت، بیان کرد: این سوپر اپلیکیشن نه تنها به ما امکان می‌دهد تا نیازهای مشتریان را به طور دقیق شناسایی کنیم، بلکه فرصتی استثنایی برای معرفی محصولات جدید برند به عنوان هدیه به مشتریان را فراهم می‌کند.

او با تاکید بر اینکه نخستین قدم در این راستا، راه‌اندازی سرویس خشکشویی آنلاین اکتیوکلینرز است، توضیح داد: برند اکتیوکلینرز، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اکتیو، با بهره‌گیری از پتانسیل موجود در این سازمان، با حدود 30 نفر نیروی کار متخصص، به ارائه خدمات خشکشویی آنلاین پرداخته و به این ترتیب، به تکمیل سبد محصولات و خدمات برند اکتیو کمک شایانی کرده است.

مدیرعامل اکتیوکلینرز با تاکید بر اینکه همکاری با اعضای انجمن می‌تواند به دو شکل سودمند باشد، تصریح کرد: نخست در راستای فعالیت صنفی برای دریافت مزایا و امتیازهای مختلف برای کسب‌و کارهای اینترنتی و دوم ارائه خدمات در راستای خدمات سایر اعضای انجمن، می‌تواند این همکاری سودمند باشد.

مصلح درباره فعالیت صنفی توضیح داد: فعالیت صنفی اکتیوکلینرز از دو منظر حائز اهمیت است. اول فعالیت صنفی در فضای آنلاین و عضویت در انجمن‌هایی مانند تجارت الکترونیک می‌تواند یک همکاری گسترده را به وجود آورده و به تمامی کسب‌و‌کارهای آنلاین کمک کند تا در کنار یکدیگر بتوانند مواردی مانند مشکلات ورود کسب و کارهای سنتی به فضای آنلاین، قانون گذاری مناسب و کاربردی برای کسب و کارهای اینترنتی و ترویج فرهنگ تشکیلات نوآورانه را بررسی و در دستور کار قرار دهند.

او اضافه کرد:‌ دوم فعالیت صنفی در اتحادیه اصلی (اتحادیه خشکشویی) که می‌تواند این امید را در سایر همکاران صنف خشکشویی ایجاد کند که مسیر پیشرفت و بهبود از یک کسب و کار سنتی به یک کسب و کار نوین و فناورانه وجود دارد.

مدیرعامل اکتیوکلینرز در پایان درباره انجمن تجارت الکترونیک تهران گفت: به عنوان عضو جدیدی در این انجمن، از حضور برندهای مطرح و سابقه درخشان آن بسیار خرسندیم. امیدواریم با بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند سایر اعضا و همکاری جمعی، بتوانیم بستری مناسب برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی فراهم آوریم و به بهبود شرایط فعالیت در این حوزه کمک کنیم.

*
*
*