گلرخ داوران: توسعه سلامت الکترونیک نیازمند هم‌افزایی است

مدیرعامل اسنپ دکتر با اشاره به اینکه زمان زیادی از شروع فعالیت اپلیکیشن‌های سلامت نمی‌گذرد، تاکید کرد: هرگونه پیشرفت، تغییر و توسعه در این حوزه نیازمند هم‌افزایی کسب و کارهای حوزه سلامت آنلاین است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تجارت الکترونیک تهران، گلرخ داوران مدیرعامل اسنپ دکتر درباره مشکلاتی که در حوزه سلامت الکترونیک وجود دارد، گفت: زمان زیادی از شروع فعالیت اپلیکیشن‌های سلامت نگذشته است و به نظر می‌رسد هنوز نهادهای قانون‌گذار بخش سلامت نتوانسته‌اند حضور و فعالیت اپلیکیشن‌ها در حوزه سلامت را به طور کامل بپذیرند و این داستان تقریبا در مورد تمامی کسب و کارهای این حوزه صدق میکند و تقریبا تمام اعضای بخش خصوصی با توجه به حوزه فعالیتشان به نحوی چنین درگیری ها و مقابله هایی را تجربه می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اثرگذاری و خدماتی که این اپلیکیشن‌ها در این مدت کوتاه ارائه داده‌اند، به نظر می‌رسد که توانسته‌اند اهمیت و نقش خود در جامعه را اثبات کنند و ما فکر می‌کنیم رویکرد بخش‌های قانون‌گذار هم در حال تغییر است و به سمت پذیرش و حمایت از این اپلیکیشن‌ها در حرکت است. 

داوران با بیان اینکه ما فکر می‌کنیم این حوزه نیازمند همکاری و همفکری همه کسب و کارهای فعال در آن است، خاطرنشان کرد: هرگونه پیشرفت، تغییر و توسعه در این حوزه نیازمند هم‌افزایی کسب و کارهای حوزه سلامت آنلاین است. به همین دلیل ما از هرگونه همکاری، همفکری و تصمیم‌های جمعی استقبال می‌کنیم.

گفتنی است متن کامل گفت‌وگوی روابط عمومی انجمن با مدیرعامل اسنپ دکتر به زودی منتشر می‌شود.

*
*
*