جی‌اس‌ام پی به انجمن تجارت الکترونیک تهران پیوست

فین تک تخصصی جی‌اس‌ام پی با سابقه ۱ سال فعالیت در فضای تجارت الکترونیک، به عضویت انجمن تجارت الکترونیک تهران درآمد.

انجمن تجارت الکترونیک تهران در راستای بهبود فضای کسب‌وکارهای حوزه تجارت الکترونیک، در جهت تعامل سازنده با نهادهای حاکمیتی و دولتی گام بر می‌دارد و از مشارکت کسب وکارها در بیان و پیگیری دغدغه‌های عمومی استقبال می‌کند.

روح الله پرنیان مهر، مدیرعامل جی‌اس‌ام پی، در خصوص آغاز فعالیت صنفی جی‌اس‌‌ام‌ پی اظهار داشت: «جی‌اس‌ام پی، یکی بازیگران جدید صنعت فین‌تک است که بطور تخصصی به فعالان بازار موبایل و لوازم جانبی خدمات فین‌تک و لندتک ارائه می‌دهد. با توجه به نیاز اکوسیستم اقتصاد دیجیتال به گسترش خدمات مبتنی بر تکنولوژی در بازارهای سنتی و گسترش دامنه نفوذ خدمات الکترونیک، جی‌اس‌ام پی هدف خود را ارائه خدمات تخصصی الکترونیک به فعالان صنف موبایل ( خرده فروشان محلی و عمده فروشان سنتی) قرار داده است. امید است در چشم اندازی سه ساله و با همکاری انجمن تجارت الکترونیک، و به پشتوانه‌ی سال‌ها فعالیت برند جی‌اس‌ام در این حوزه، بتوانیم سهم تجارت الکترونیک در بازار موبایل از کل این بازار را به‌صورت چشم‌گیری رشد دهیم.»

انجمن تجارت الکترونیک تهران همواره در تلاش است تا از طریق کمیسیون‌های تخصصی، مسیری برای گفتگو با تصمیم‌سازان و قانون‌گذاران ایجاد کرده و به حل چالش‌های فضای کسب و کار بپردازد. کسب و کارهایی که مایل به پیوستن به این انجمن هستند می‌توانند از این مسیر اقدام کنند.

*
*
*